ברצוני לרכוש מוצר בחנות בארה"ב. היכן מתחילים?

נרשמים למסטופ בחינם ויוצאים לקניות - לפתיחת חשבון לחצו כאן.

האם חייבים להיכנס לאתר מסטופ כדי לרכוש מוצרים בארה"ב?

ניתן לרכוש מוצרים מכל אתר העולה על דעתכם גם אם אינו מוצג באתר מסטופ.  תוכלו לספק לחנות המקוונת  את כתובתכם בארה"ב, ולקבל את המוצר בביתכם בישראל.

האם ניתן לאחד מספר חבילות מספקים שונים בארה"ב למשלוח יחיד?

בהחלט כן. אם הלקוח מבקש לאחד חבילות, עוד לפני הגעתן למרכז הלוגיסטי בארה"ב, מסטופ תבצע את איחוד החבילות לחבילה אחת. לפרטים נוספים ומחיר השרות אנא ראה כללים לאיחוד חבילות במרכז הלוגיסטי בארה"ב.

האם חייבים לשלם לחנות באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו נתתי לכם?

לא בהכרח. דמי המשלוח ועלויות השחרור ממכס יחויבו באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו העברתם לנו בתהליך הרישום. כרטיס זה יכול להיות כרטיס האשראי הישראלי הרגיל שלכם. כרטיס האשראי בעזרתו תרכשו בחנויות האמריקניות באינטרנט חייב להיות כרטיס בינלאומי.

בטופס מילוי כתובת באמריקה מבקשים ממני גם מספר טלפון. איזה מספר טלפון עלי לתת?

בשדה מספר הטלפון יש למלא את המספר אותו קיבלתם בתהליך ההרשמה למסטופ – 973-740-0095

כמה מהר אקבל את החבילה שלי מרגע הגעתה למרכז הלוגיסטי?

כל החבילות נשלחות לישראל בשירות אקספרס, הגעה לארץ תוך 2-3 ימי עסקים, הגעה לבית הלקוח בכפוף לשחרור ממכס תוך 7-10 ימי עסקים מרגע יציאת החבילה מהמרכז הלוגיסטי.

איך אני יודע באיזה מצב נמצאת החבילה שלי ?

המעקב אחרי החבילה באמצעות מסטופ מתחיל רק לאחר הגעתה למחסן מסטופ בארה"ב או אירופה . בעת עיבוד נתוני החבילה וכחלק מתהליכי השירות של מסטופ אנו משתמשים בסיווגי מצב , "STATUS" שונים בכל שלב. מצב החבילה יכול להשתנות בכל שעות היום מכיוון שאנו פועלים במספר משמרות בישראל ובארה"ב. לפירוט מפתח המונחים בשימוש המערכת בצירוף הסבר קצר לחץ כאן.

לאחר איסוף החבילה ע"יDHL מהמרכז הלוגיסטי בדרכה לישראל, המעקב אחריה מבוצע באמצעות אתר חברת השילוח ובאמצעות הלקוח יכול לעקוב אחרי מהלך התקדמות החבילה מארה"ב/אירופה בעזרת מספר המעקב המקומי שנמצא בראש עמוד פרטי ההזמנה בחשבון הלקוח.

 

לקוחות מספרים עלינו:

לקבלת מבצעים והנחות

לקבלת מיילים על מבצעים והנחות, הרשם עכשיו לרשימת התפוצה VIP