האם החבילה שלי מבוטחת?

מסטופ מבטחת עבורך את תכולת החבילה עד מלוא ערכה (בכפוף לפוליסת הביטוח), ערך הביטוח מוגבל לערך המוצרים, כפי שפורטו בחשבונית שצורפה לחבילה.

הביטוח תקף החל מהמועד בו נמסרה החבילה במרכז הלוגיסטי ועד למסירתה בכתובת אותה מסר הלקוח כמען לקבלתה. במקרה בו יתברר, עם קבלת החבילה במרכז הלוגיסטי, כי החבילה ניזוקה – ידאג שירות הלקוחות של מסטופ לידע את הלקוח בהקדם האפשרי.

חבילות עד ערך 100$ אינן מחויבות בתשלום נוסף עבור ביטוח. חבילות מעל ערך של  100$ - מחויבות בפרמייה של 1$ לכל 100$ ערך ביטוח, החישוב מתבצע החל מהדולר הראשון בערך המבוטח.

קבלתי את החבילה וחתמתי עליה. כשפתחתי אותה, גיליתי שהמוצר פגום. מה עלי לעשות?

אנא צור קשר בהקדם האפשרי עם מחלקת שרות הלקוחות של מסטופ לטיפול בבעיה.

 

לקוחות מספרים עלינו:

לקבלת מבצעים והנחות

לקבלת מיילים על מבצעים והנחות, הרשם עכשיו לרשימת התפוצה VIP